Handelsbetingelser

Handelsbetingelser gældende fra d. 12 august 2016.

Generelle oplysninger

Bamsebroderi er en dele af Thyrring v./Thomas Thyrring

Thyrring v./Thomas Thyrring
Enkeltmandsfirma
CVR. nr.: 36352590
Adresse: Mindegade 14 a, 7400 Herning
E-mail: salg@bamsebroderi.dk
Telefon: 31193736
Etableringsår 2014

Betaling
Kreditkort: Via QuickPay og Clearhouse
Bankoverførsel: Nordea reg.:2572 konto: 0748426124
Eller MobilePay: 31193736

Levering
Forsendelse sker via GLS eller Post Nord. Fragt bliver beregnet via valget i Indkøbskurven
Leveringstiden for varen er 3-5 dage med GLS, efter pengene er indsat på kontoen.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, på de varer der ikke er forædlede med broderi, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du,

  1. a) har modtaget dine varer
  2. b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til (salg@bamsebroderi.dk, eller tlf.: 93909025) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende denne pr mail til salg@bamsebroderi.dk. Den finder du nederst i dette dokument. (indsæt link til standardfortrydelsesformular)

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.


Returnering 

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 70,00 DKK.


Varer undtaget fortrydelsesretten
Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg (forædlet med kundespecifik broderi).

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis der er synlige tegn på brug af varen, vil denne blive betegnet som brugt.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig. Udgifter i forhold til returnering afholdes af dig.
Uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Thyrring v./Thomas Thyrring
Mindegade 14 a, 7400 Herning

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse, efter forudgående aftale.

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder og vedlægger vores Standardfortrydelsesformular i forsendelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på bamsebroderi.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Thyrring v./Thomas Thyrring
Mindegade 14 a, 7400 Herning

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Ved reklamation skriv til mail: salg@bamsebroderi.dk eller ring på telefon 31193736
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
Bamsebrioderi.dk’s behandling af persondata sker i henhold til persondataloven. Du kan kontakte Bamsebrioderi.dk, såfremt du ønsker oplysning om hvilke data, som behandles eller hvis oplysningerne ønskes slettet eller rettet.

Læs mere om persondata håndtering her

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Thyrring v./Thomas Thyrring på mail salg@bamsebroderi.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Standardfortrydelsesformular

 

Verification